استاندار کرمانشاه:

به زودی مجهزترین بیمارستان سرطان در غرب کشور افتتاح می‌شود

استاندار کرمانشاه از افتتاح مجهزترین بیمارستان سرطان در غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ 16 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، امروز جمعه ۲۶ مرداد در حاشیه افتتاح بخش هایی در بیمارستان آیت الله طالقانی، بیمارستان امام رضا(ع)و بیمارستان آیت الله طالقانی، محمد طیب صحرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش‌های جدید بستری بیمارستان آیت الله طالقانی با ۷۰ تخت در ۲ بخش زنان و مردان و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: بخش‌های M.R.I و N.I.C.U بیمارستان امام رضا اقداماتی است که برای تجهیز بهتر امکانات بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه انجام شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور با ۷۵ تخت در بیمارستان آیت الله طالقانی به اتمام رسیده، در حال حاضر آماده بهره‌برداری است و در شهریور ماه امسال افتتاح خواهد شد.

صحرایی در اضافه کرد: ارتقای امکانات بهداشتی و درمانی استان در چند سال اخیر بسیار خوب بوده و امید است علاوه بر ارائه خدمت به هم استانی‌ها این امکانات و تجهیزات ظرفیت خوبی برای تقویت حوزه گردشگری سلامت استان را نیز فراهم کند.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به تاخیر در پرداخت مطالبات پرستاران با کادر درمان خاطرنشان کرد: امید است با پیگیری های صورت گرفته در دولت و مجلس بتوانیم مطالبات پرستاران و کادر بهداشت و درمان را پرداخت کنیم و حق این عزیزان ادا شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار