رئیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

افزايش زمان خدمات‌رسانی پليس گذرنامه کرمانشاه به زائران اربعين

رئيس مهاجرت و گذرنامه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزايش زمان خدمات رسانی پليس گذرنامه به زائران اربعين خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 17 August 2024
 حسين قارلقی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: همزمان با افزايش حجم درخواست شهروندان برای دريافت گذرنامه‌های عادی و زيارتی در ايام اربعين حسينی (ع)، مهاجرت و گذرنامه در راستای خدمات‌دهی به شهروندان و زوار اقدام به راه‌اندازی شيفت خدمت در ساعات بعد از وقت اداری و همچنين ايام تعطيل تا اربعين حسينی کرده است.
 
وي افزود: بر همين اساس همکاران ما در مهاجرت و گذرنامه در ايام غير تعطيل و در ساعات بعد از وقت اداری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ آماده خدمات رسانی به زائران و عموم مردم هستند.
 
مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنين در ايام تعطيلات نيز همکاران ما از ساعت ۹ تا ۱۲ خدمات مورد نياز را به زوار و شهروندان ارائه می‌دهند.
 
قارلقی با بيان اينکه زائران برای دريافت گذرنامه خود حتما بايد از طريق وبگاه پليس من کارهای مربوط به ثبت نام را انجام دهند، گفت: اين افراد برای دريافت گذرنامه به پليس مراجعه نکنند.
 
وی بیان کرد: همکاران ما در مرکز پليس گذرنامه تنها به رفع نقص و ايرادات افراد مراجعه کننده می‌پردازند و آن‌ها را برای تکميل مدارک راهنمايی می‌کنند.
 
وی در پايان با بيان اينکه بيشترين نقص مدارک هويتی زائران مربوط به عکس است، خاطرنشان کرد: اين افراد توجه داشته باشند هنگام مراجعه به وبگاه پليس من، عکس ۶ در ۴ رنگی را بارگذاری کنند تا در سيستم با پيغام خطا مواجه نشوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار