صندوق امداد ولایت کرمانشاه 30 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، از پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت استان به یک هزار و 500 متقاضی طی سا‌ل جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 17 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: صندوق ولایت امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف حمایت و پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند شکل گرفته تا در راستای رفع نیازهای ضروری آن‌ها گامی مهم بردارد.

وی اشاره‌ای به برگزاری همایش «قرض نیکو» با حضور جمعی از متولیان و خیرین صندوق امداد ولایت داشت و گفت: هدف از این مراسم هم تجلیل از خیرینی که با صندوق ولایت امداد همکاری داشتند و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: این نهاد حمایتی در سال گذشته بالغ بر 130 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 7 هزار نفر پرداخت شد و امسال هم تاکنون بیش از یک‌هزار و 500 نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند که مبلغی بیش از 30 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان، افزود: از مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه دعوت می‌کنیم کسانی که تمایل دارند از طریق تسهیلات قرض‌الحسنه از مسائل و مشکلات نیازمندان و محرومان گره‌کشایی کنند همکاری خود را با این صندوق افزایش دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار