رئیس پلیس راه استان خبر داد

افزایش ترافیک محورهای تردد زوار در کرمانشاه / آغاز بازگشت زائران از ۳ روز دیگر

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در محورهای تردد زوار در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ 17 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالحسین زارع در شلوغ‌ترین محور تردد زوار در استان را محور کنگاور- کرمانشاه - اسلام‌آبادغرب به سمت حمیل اعلام و بیان کرد: در این محور در حال حاضر حجم تردد نسبت به روزهای عادی سال ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به شروع موج بازگشت زوار از سه روز دیگر، گفت: براساس تجارب سال‌های گذشته، از حدود پنج روز مانده به اربعین موج بازگشت زوار آغاز می‌شود و از آن به بعد، محورهای بازگشت با افزایش تردد مواجه خواهند شد. این موج در روزهای دوم تا ششم مرداد ماه به اوج خود می‌رسد. بنابراین توصیه می‌شود زوار سفر خود را به نحوی زمان‌بندی کنند که تا حد امکان به این موج برنخورند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده حوادث ترافیکی در ایام اربعین مربوط به موج بازگشت است، ادامه داد: زوار بعد از پیاده‌روی و معطلی در مرز، به اندازه کافی خسته‌اند و برخی از زوار با همین خستگی پشت فرمان نشسته و به‌دلیل همین خستگی و خواب‌آلودگی حوادثی را رقم می‌زنند.

زارع اظهار کرد: توصیه می‌شود زوار در مرز استراحت کافی داشته باشند و حتماً در طول مسیر هر دو ساعت یک بار در موکب‌های برپاشده در مسیر توقف و استراحت کنند.

وی افزود: با توجه به شلوغی محورها توصیه این است که رانندگان از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز به‌طور جدی خودداری و حتماً فاصله با خودروی جلویی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار