دلیل قطع مکرر برق طی روزهای اخیر در کرمانشاه چیست؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص علت قطعی‌های مکرر برق طی روزهای اخیر، گفت: این خاموشی‌ها، اضطراری است.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ 17 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص علت قطعی‌های مکرر برق طی روزهای اخیر، اظهار کرد: این خاموشی‌ها، اضطراری است.
وی به مشکل ناترازی برق با توجه به استمرار بی‌سابقه دمای هوا و فزونی بیش از حد رکورد مصرف برق اشاره کرد و ادامه داد: افزایش بی‌سابقه دمای هوا و مصرف بیش از حد برق موجب افزایش میزان وقوع حوادث و محدودیت‌هایی در تأمین آن از طریق خطوط شبکه‌های برق‌رسانی شده که به دنبال آن آسیب به تجهیزات در سطح شبکه‌های برق‌رسانی نیز افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعی‌ و خاموشی این روزها به خاطر کمبود برق نیست، بلکه به واسطه تعمیرات است و با برنامه‌ریزی اعمال می‌شود، وقتی فشار روی بار می‌آید برای پایداری شبکه، برق را به صورت دستی قطع می‌کنیم چون ترانس دیگر توان آن را ندارد بعد از تعمیرات، برق وصل می‌شود.
وی اضافه کرد: با تلاش کارکنان صنعت برق استان کرمانشاه هرگونه وقوع قطعی برق ناشی از حوادث شبکه با استفاده از سامانه‌های هوشمند و رصد برخط  شناسایی و با استفاده از پست‌های اتوماسیون و اعزام اکیپ‌های عملیاتی چندمنظوره در کمترین زمان ممکن مرتفع می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار