صدور مجوز برگزاری مسابقات بین المللی بسکتبال خیابانی در کرمانشاه

رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از قطعی شدن میزبانی کرمانشاه در مسابقات بین‌المللی بسکتبال خیابانی(سه به سه) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ 17 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، کرم احمدیان با اشاره به پیگیری‌ها برای میزبانی کرمانشاه در اولین دوره مسابقات بین المللی بسکتبال خیابانی در کشور، اظهارکرد: خوشبختانه پس از موافقت‌هایی که در استان و فدراسیون برای این میزبانی گرفته بودیم، شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان نیز مجوز برگزاری این مسابقات را صادر کرد. 

وی افزود: با رایزنی‌هایی که در استان صورت گرفته، بودجه مورد نیاز برای برگزاری این مسابقات نیز تامین شده که طبق برآوردهای انجام شده حدود یک و نیم میلیارد تومان است. 

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه زمان برگزاری مسابقات را احتمالاً دی یا بهمن ماه اعلام کرد و گفت: بنا داریم طی ماه‌های آینده مقدمات برگزاری مسابقات را فراهم کرده و در زمستان به مناسبت دهه مبارکه فجر آن را برگزار کنیم. 

وی با تاکید براینکه حداقل پنج تا هشت تیم خارجی در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: این برای اولین بار است که مسابقات بین المللی بسکتبال خیابانی یا سه به سه در ایران برگزار می‌شود. 

احمدیان در خصوص محل برگزاری مسابقات نیز گفت: اگر شرایط جوی مساعد باشد، مسابقات را در یکی از محوطه‌های تاریخی استان همچون تاق بستان یا بیستون برگزار خواهیم کرد تا یک معرفی از جاذبه‌های گردشگری استان را از طریق سایت فدراسیون جهانی داشته باشیم. 

وی تاکید کرد: در صورتی که شرایط جوی اجازه ندهد، مسابقات را در سالن شهید بهشتی واقع در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار خواهیم کرد. 

رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه این میزبانی فرصتی برای کمک به ورزش استان و معرفی جاذبه های شهرمان است، عنوان کرد: از سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان مانند استانداری، شهرداری و میراث فرهنگی انتظار می‌رود که در این میزبانی کنار ما باشند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار