مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه:

شرایط سخت برق تا ۲ هفته آینده ادامه دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به افزایش بار شبکه در کرمانشاه نسبت به هفته گذشته، گفت: شرایط سخت برق تا دو هفته آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ 17 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، محمد مرادی با بیان اینکه با وجود گذر از نیمه مرداد هنوز مصرف برق بالا است، اظهار کرد: بار شبکه در کرمانشاه حتی نسبت به هفته گذشته بیشتر شده است.

وی بالا بودن بار شبکه را باعث افزایش حوادث و آسیب به تاسیسات و شبکه برق دانست و ادامه داد: این امر باعث شده موارد خاموشی ناشی از حوادث نیز افزایش یابد که البته همکاران ما تلاش می‌کنند در کوتاهترین زمان مشکل را برطرف و شبکه را پایدار کنند.

به گفته این مسئول، هرگونه خاموشی و آسیب در شبکه به صورت برخط و هوشمند پایش می‌شود، اما رسیدگی به برخی از این حوادث زمان‌بر است.

وی در ادامه رکورد مصرف برق در تابستان امسال را در استان کرمانشاه ۹۰۸ مگاوات اعلام کرد و افزود: با مدیریتی که در شبکه اعمال شد و همراهی مشترکان، تاکنون شاهد شکستن این رکورد نبوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تداوم شرایط سخت مصرف برق تا حدود دو هفته آینده یاد کرد و همراهی مشترکان و مدیریت مصرف را برای گذر از این دو هفته سخت ضروری دانست.

مرادی از مشترکین درخواست کرد در ساعات یازده تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ که پیک مصرف برق را داریم از وسایل پُرمصرف استفاده نکنند و مدیریت مصرف برق در این ساعات را در دستور کار داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار