معاون هماهنگ کننده انتظامی کرمانشاه:

تجلیل بیش از ۵۰ آزاده دوران دفاع مقدس توسط پلیس کرمانشاه/ جذب و استخدام فرزندان آزادگان انتظامی در اولویت قرار دارد

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن، بیش از ۵۰ نفر از آزادگان انتظامی که سال‌ها در اسارت دشمن بعثی بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 17 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، فرزاد اکبری در مراسم تجلیل از آزادگان کرمانشاه، اظهار کرد: تکریم و تجلیل از آزادگان سرافراز و ارتقاء شأن و منزلت آن‌ها به پاس سال‌ها زحمات و رشادت‌هایشان و اینکه این آزادگان نگاه دنیا را در دوران اسارت به تفکر اسیر بودن تغییر دادند، موضوعی است که به صورت جدی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه قرار گرفته است.
 
وی افزود: در همین راستا قرار است پس از ایام محرم و صفر مراسم با شکوهی با حضور ۲۰۳ نفر از آزادگان انتظامی استان و با حضور فرمانده و دیگر مسئولان انتظامی کرمانشاه برای تقدیر و تجلیل از آن‌ها برگزار شود.
 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در راستای دستورات حاجیان فرمانده انتظامی استان و به منظور تکریم از آزادگان سرافراز و ارتقاء شأن و منزلت آن ها مقرر شد که این عزیزان از امکانات فرهنگی و ورزشی انتظامی کرمانشاه از جمله استخر پردیسان به صورت رایگان استفاده کنند.
 
اکبری ادامه داد: یکی دیگر از تمهیدات در نظر گرفته شده برای آزادگان که خبر خوبی برای آن‌ها خواهد بود این است که فرزندان آن‌ها برای جذب و استخدام در نیروی انتظامی بیش از گذشته در اولویت قرار دارند.
 
وی عنوان کرد: پذیرش و تکریم آزادگان در مقرها و یگان‌های انتظامی و ارائه خدمات مورد نیاز به آزادگان یکی دیگر از موضوعاتی است که همچنان در دستور کار قرار دارد تا به حفظ شأن و ارتقاء جایگاه آن‌ها کمک شده باشد.
 
اکبری در پایان و با تقدیر از معاونت نیروی انسانی انتظامی استان و همکاران وی به منظور توجه به برگزاری مراسمات تجلیل و تکریم از آزادگان سرافراز و خانواده های ایثارگران، خاطرنشان کرد: آزادگان حق زیادی بر گردن ما دارند و از این رو تلاش می‌کنیم تا با اجرای برنامه‌های در خور شأن و منزلت این عزیزان، کرامت و جایگاه آن‌ها بیش از هر زمان دیگری حفظ شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار