مسئول فنی بیمارستان امام رضا(ع)کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح بخش‌های MRI و NICU  در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه پس از ۲ سال

مسئول فنی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه از افتتاح بخش‌های MRI و NICU بیمارستان امام رضا (ع) استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ 16 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدجواد علی‌بخشی در حاشیه افتتاح M.R.I و N.I.C.U این مرکز که با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان اورژانس، استاندار کرمانشاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ۲ سال دستگاه M.R.I (۱/۵ تسلا) در این مرکز راه‌اندازی شد.

وی افزود: تفاوت این دستگاه M.R.I نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم بوده که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی حائز اهمیت است.

مسئول فنی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی دستگاه ۸۰ میلیارد ریال است و با بهره‌برداری از این دستگاه امید است شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری M.R.I باشیم.

علی‌بخشی عنوان کرد: بخش N.I.C.U بیمارستان امام رضا (ع) قبلا ۳۰ تخت داشت که با اضافه شدن ۱۲ تخت با تجهیزات کامل به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به ۴۲ تخت رسیده‌ ولی همچنان نیاز به پیشرفت دارد.

وی تشریح کرد: تعداد تخت‌ های فعال مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) یک‌ هزار تخت بوده و تنها در بخش اورژانس، روزانه حدود ۵۰۰ نفر به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار