استاندار کرمانشاه:

وضعیت مطلوب مرز خسروی نتیجه پیگیری‌ها و تلاش‌های طولانی مدت است

استاندار کرمانشاه از وضعیت مطلوب مرز خسروی در نتیجه پیگیری‌ها و تلاش‌های طولانی مدت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ 16 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی روز گذشته پنجشنبه (۲۵ مردادماه) در دیدار با نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور، اظهار کرد: مرز منذریه سال‌های گذشته در کشور عراق شناخته شده نبود اما امروز بسیاری‌ها این مرز را می‌شناسند و تردد زوار بدون مشکل در حال انجام است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب فراهم شده در مرز بین‌المللی خسروی برای تسهیل در تردد و رفت و آمد زوار اربعین افزود: وضعیت مطلوب این مرز نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از سال‌های قبل و امسال است و هیچ مشکلی برای رفت و برگشت زائران از این مرز وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: صدا و سیما باید در زمینه این راهبرد کلان و کمک به معرفی بیشتر مرز بین المللی خسروی بهتر از گذشته عمل کند و باید از ظرفیت‌های موجود برای آشنایی بیشتر زوار با زیرساخت‌‌های اربعین استفاده کند. 

صحرایی با برشمردن مزیت‌های مرز خسروی گفت: طرف عراقی هم به تعهدات خود در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌ها عمل کرده است و اگر یک پل روگذر برای تردد زوار ساخته شود ترانزیت و ترددها به صورت همزمان و بدون وقفه صورت خواهد پذیرفت.

استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: برای رفت و بازگشت زوار تمامی زیرساخت ها فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار