بانوی ورزشکار اصفهانی پرچمدار ایران در پارالمپیک پاریس شد

هاجر صفرزاده پارادو و میدانی‌کار اصفهانی به عنوان پرچم‌دار کاروان ایران در پارالمپیک پاریس انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 15 August 2024

ربه گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از مهر، هاجر صفرزاده قهرمان مسابقات جهانی پارادو و میدانی در ماده دوی ۴۰۰ متر (کلاس T۱۲) در سال ۲۰۲۴ و رکورددار آسیا با ثبت زمان ۵۷/۵۶ ثانیه است. وی در مسابقات پارآسیایی هانگژو دارنده مدال طلای ۲۰۰ متر شد و شکستن رکورد بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود دارد.

صفرزاده به عنوان پرچم دار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: در راه سفرم به پارالمپیک پاریس یکی از رویاهایم پرچم داری کاروان ایران بود که به اولین آرزویم در این مسیر دست یافتم.

وی گفت: ایمان و باور دارم که به هدفم خواهم رسید، امیدوارم در پارالمپیک پاریس با ایستادن بر روی سکو بتوانم جوابگوی اعتماد خدا باشم.

هاجر صفرزاده از پارادوومیدانی و محمدرضا میرشفیعی از پاراتیراندازی از پرچمداران ایران در رقابت‌های پارالمپیک پاریس خواهند بود.

مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از تاریخ ۶ شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است حامد حق‌شناس (تکواندو)، هاجر صفرزاده (دو و میدانی)، علیرضا مختاری (دو و میدانی)، هادی نوری (تیراندازی با کمان)، سیدمیثم بنی‌طبا (جودو) و سمیه رحیمی (تیراندازی با کمان) به عنوان ورزشکار و احمدرضا طالبیان به عنوان مربی کانوئینگ از استان اصفهان در مسابقات پارالمپیک پاریس حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار