۳۶۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان از کشف بیش از ۳۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات جداگانه در اصفهان و شهرضا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 02 August 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد نیکبخت روز پنجشنبه افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان از انتقال محموله‌ای از انواع مواد افیونی به استان مطلع شدند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، سه دستگاه خودروی حامل مواد حین ورود به استان شناسایی و در عملیاتی هماهنگ با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های شهرضا، لنجان و اصفهان متوقف شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان افرود: در این عملیات ۳۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳۴۵ کیلوگرم تریاک، پنج کیلوگرم شیشه، چهار کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم حشیش بدست آمد و ۶ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه متهمان غیربومی و سابقه دار هستند، گفت: این افراد تحویل مرجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا نیز از کشف ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم حشیش از چمدان یک مسافر توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ صادق کاظم زاد افزود: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرضا، حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.
وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در بازرسی از داخل چمدان یکی از مسافران ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرضا خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار