برخورد پراید با ستون تابلو در بزرگراه آقابابایی اصفهان سبب فوت راننده شد

برخورد یک دستگاه پراید با ستون فلزی تابلوی شهری در بزرگراه «شهید آقابابایی» اصفهان شامگاه سه‌شنبه موجب فوت راننده این خودرو شد درحالیکه بامداد همین روز تصادف دیگری در این بزرگراه جان یک راننده پراید را گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ 31 July 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا، سرآتشیار محمد شریعتی سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری استان اظهار کرد: حادثه تصادف در بزرگراه شهید آقابابایی ساعت ۲۳:۵۰ دیشب به آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد و نیروهای ایستگاه‌ شماره ۲۵ به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید به شدت با ستون فلزی تابلوی شهری در بزرگراه برخورد کرد که به فوت راننده منجر شد.
سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان تصریح کرد: عملیات آزادسازی راننده از داخل خودرو با تلاش نیروهای آتش نشانی و با استفاده از تجهیزات نجات انجام شد.

 ۲ تصادف رانندگی همزمان بامداد سه‌شنبه این هفته (نهم مرداد) نیز در بزرگراه شهید آقابابایی اتفاق افتاد که در آن ۲ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

در این حادثه ابتدا یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در حین خروج از بزرگراه منحرف شد و با جدول وسط بلوار برخورد کرد که موجب مصدومیت ۲ نفر شد و در همان لحظه و در مسیر(لاین) مخالف یک خودروی پراید نیز به یک دستگاه خودروی جاروب شهرداری برخورد کرد که بر اثر آن راننده خودروی پراید که یک جوان ۲۵ ساله بود به‌دلیل شدت جراحت و در همان لحظه ابتدایی جان خود را از دست داد.

به گفته مسوولان فرماندهی انتظامی استان اصفهان، طبق بررسی‌های صورت گرفته علت تصادف‌ها در بزرگراه‌ها ۵۲ درصد به‌دلیل توجه نکردن به جلو و ۳۶ درصد تخطی از سرعت مطمئنه و بیشترین ساعت وقوع تصادف در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان بین ۱۲ تا ۱۸ گزارش شده است.

کلانشهر اصفهان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۸ بزرگراه درون شهری به طول ۶۲ کیلومتر دارد.

بزرگراه شهید آقابابایی در شرق کلانشهر اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار