رشد ۲۶ درصدی صدور مجوز ساختمانی در اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از رشد ۲۶ درصدی صدور مجوز ساختمانی در این کلانشهر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ 24 July 2024
به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا؛ سید مرتضی حسام‌نژاد با اشاره به رشد ۲۶ درصدی صدور مجوز ساختمانی در اصفهان اظهار داشت: یکهزار و ۴۷۴ مجوز ساختمانی به مساحت یک میلیون متر مربع در کلانشهر اصفهان در سه ماه اول سالجاری صادر شد در حالیکه در مدت مشابه پارسال این رقم یکهزار و ۱۶۷ پروانه بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اضافه کرد: ۵۳۶ پروانه واحد مسکونی در بافت فرسوده نیز در بهار امسال صادر کردیم و ۹ هزار و ۵۸۷ استعلام پاسخ داده شد.
حسام‌نژاد گفت: منطقه هفت شهرداری اصفهان با صدور ۱۱۰ پروانه ساختمانی رتبه نخست را در این مدت در اختیار دارد و پس از آن منطقه ۱۰ با ۱۰۶ پروانه بیشترین تعداد را داراست.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست شهروندان به‌منظور تسریع در پاسخ شهرداری به انواع استعلام‌ها و تحقق شعار «در خانه پروانه بگیرید»، روان‌سازی فرآیند‌ها در حوزه شهرسازی، کاهش زمان انتظار و خدمات الکترونیک بطور جدی و فراگیر در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد که در سالجاری آمار صدور پروانه روز به روز افزایش پیدا کند تا شهرداری اصفهان در ارائه خدمات مناسب به شهروندان موفق‌تر از قبل پیش برود.
کلانشهر اصفهان دارای ۱۵ منطقه شهرداری و بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است.
۱۴ هزار هکتار بافت ناکارآمد و فرسوده شهری در استان اصفهان وجود دارد که بیشترین حجم آن مربوط به مرکز استان و پس از آن شهر‌های کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار