حوادث رانندگی و صنعتی در اصفهان ۱۶ مصدوم داشت

حوادث رانندگی و صنعتی در استان اصفهان در ۴۸ ساعت اخیر سبب آسیب به ۱۶ نفر و در پی آن امدادرسانی عوامل هلال احمر و اورژانس شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ 08 August 2024

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واژگونی خودرو وانت پیکان در جاده کاشان ـ بادرود روبروی شهرک صنعتی این منطقه ۲ حادثه دیده و اعزام یک تیم عملیاتی هلال احمر را به دنبال داشت.

بمانعلی یوسفی ادامه داد: برخورد کامیون و پراید در کیلومتر ۵٠ آزادراه کاشان- قم نیز چهار آسیب دیده و اعزام ٢ واحد امدادی را رقم زد.

وی تصریح کرد: برخورد خودرو وانت با دیوار در روستای حاجت آقا شهرستان لنجان سبب مصدومیت یک نفر و اعزام یک واحد امدادی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: واژگونی وانت نیسان در کیلومتر ٨٠ جاده داران - تیران هم مصدومیت ٢ نفر را به همراه داشت.

یوسفی خاطرنشان کرد: آسیب به سیستم تنفسی یک کارگر با گاز اسید در شهرک صنعتی علویجه نیز امدادرسانی عوامل ما را رقم زد که در این حادثه فرد حادثه دیده از مرگ رهایی یافت.

همچنین بر اساس اعلام اورژانس اصفهان، تصادف تیبا و پراید در خیابان کاوه این شهر در مدت مورد اشاره ۶ مصدوم شامل چهار مرد و ٢ زن را به همراه داشت که آسیب دیدگان به بیمارستان‌های کاشانی و امین این خطه منتقل شدند.

استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار