پیام تسلیت استاندار و جمعی از مسوولان درپی شهادت سردار رضا محمدسلیمانی

استاندار اصفهان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) با صدور پیام‌های جداگانه، شهادت سردار جانباز سرافراز «حاج رضا محمدسلیمانی » را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ 03 August 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا، سردار سرافراز رضا محمدسلیمانی از فرماندهان به نام اصفهانی، بامداد یازدهم مرداد پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، به قافله شهدا پیوست.

استاندار اصفهان در پیام تسلیتی گفت: خبر عروج جانباز سرافراز سردار شهید ‹‹ حاج رضا محمد سلیمانی›› که پس از سال ها مجاهدت بی وقفه، مزد خود را با شهادت و وصال الی الله گرفت و به همرزمان شهیدش پیوست، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان شد.

سید رضا مرتضوی افزود: اینجانب شهادت این اٌسوه مجاهدت، صبر و ایثار را به خانواده معزز ایشان و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال علو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار(ع) برای آن شهید والامقام و صبوری، عزت و سلامتی برای منسوبین و بازماندگان ایشان مسالت دارم.

پیام تسلیت استاندار و جمعی از مسوولان درپی شهادت سردار رضا محمدسلیمانی

احمد رضا پورخاقان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در پیامی گفت: با نهایت تاسف و تاثر خبر شهادت جانباز سرافراز، یادگار هشت سال دفاع مقدس سردار رضا محمد سلیمانی که عمر شریف خود را در راه دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس شهدای والا مقام سپری کرد، موجب تأسف و تاثر شدید شد و اینجانب بر خود لازم می‌دانم این مصیبت را خدمت خانواده داغدار آن عزیز سفر کرده و همکاران محترم وی تسلیت عرض کنم.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) نیز با صدور پیامی شهادت سردار حاج رضا محمد سلیمانی، خیر و خادم امام حسین (ع) را تسلیت گفت و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و رحمت الهی خواستار شد.

پیام تسلیت استاندار و جمعی از مسوولان درپی شهادت سردار رضا محمدسلیمانی

 سردار جانباز سرافراز «حاج رضا محمد سلیمانی» نخستین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، فرمانده لشکر ۱۹ فجر، جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، فرمانده دانشکده توپخانه و موشک‌های امیرالمومنین، معاون بازرسی سازمان بسیج و معاونت بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز گذشته از مقابل پارک فدک عاشق‌آباد اصفهان به سمت گلستان شهدای این منطقه برگزار شد.

استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یکهزار مفقودالاثر، افزون بر ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار