استاندار خوزستان مطرح کرد: برای تشکیل دولت تنها سخنان رییس جمهور منتخب ملاک است

استاندار خوزستان گفت: برای تشکیل دولت جدید تنها اظهارات رییس جمهور منتخب ملاک است که این مواضع از جنبه های وحدت، هم افزایی و انسجام برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ 27 July 2024

تابناک خوزستان: دکتر علی‌اکبر حسینی محراب عصر شنبه در شورای اداری استان خوزستان در استانداری، اظهار کرد: این آخرین شورای اداری دولت سیزدهم است و آنچه که در سال‌های اخیر انجام شد بی شک در تاریخ ماندگار خواهد بود و امید است روند خدمت‌رسانی به مردم روز به روز تقویت شود.

وی افزود: اقدامات و فعالیت ها انجام شده سه سال گذشته در راستای آرمان‌های‌های انقلاب، نظام، امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب بوده که ادامه این راه همواره ضروری است.

استاندار خوزستان ادامه داد: جا دارد از تلاش‌ تمامی مدیران، مسئولان، روحانیون گرانقدر، نخبگان و فرهیختگان استان، خانواده‌ آنها بخصوص مردم صالح و شریف استان برای تلاش‌ها و صبوری که داشتند، قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: همواره در کار خود عدالت را سرلوحه کار قرار داده و سعی کردیم در تمامی مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، عدالت محور بوده و به دنبال گسترش اخلاق اسلامی و فرهنگ کار و نوآوری بودیم.

هیچگاه با تفکر سنتی نمیتوان خوزستان را اداره کرد

حسینی محراب گفت: هیچگاه با تفکر سنتی نمیتوان خوزستان را اداره کرد بلکه با تفکر علمی می تواند یک جامعه اسلامی را اداره کرد.

وی اظهار کرد: در سه سال اخیر دنبال راه‌ها و مسیرهایی بودیم که ما را به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب برساند و واقع‌نگری از نظر ساختار و توانایی مدیران و فرصت‌های نظام را در دستور کار داشتیم.

استاندار خوزستان گفت: مسیر شهید آیت‌الله رئیسی شبانه‌روزی بود و حتی یک لحظه نیز از خدمت رسانی دریغ نکرد؛ راه و مسیر ما نیز باید همین باشد.

پای کار هستیم؛ تا زمانی که دولت جدید مستقر شود

وی عنوان کرد: تا زمانی که دولت جدید مستقر شود، پای کار هستیم و به خدمت خود به مردم شریف خوزستان ادامه می دهیم.

حسینی محراب تصریح کرد: جناحی بودن برای ما حرام است و هیچگاه جزو حزب و جناحی نبوده و نیستم؛ آنچه برای ما اهمیت دارد، حفظ انقلاب اسلامی، امنیت و منافع ملی است.

وی یادآور شد: باتوجه به شناخت ما از رئیس جمهور منتخب، وی وحدت، انسجام و همکاری را در دستور کار دارد.

انتقاد از بودجه خوزستان

استاندار خوزستان با انتقاد از بودجه استان گفت: امسال بودجه تعیین شده برای تمامی استان ها در حوزه های راه و مسکن یکسان است در صورتی که نباید استان خوزستان با توجه به شرایط اقتصادی و ضرورت توسعه زیرساخت ها با استان های کوچک در حوزه بودجه هم‌تراز باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای خوزستان به عنوان پنجمین استان کشور باید به نسبت جمعیت بودجه اختصاص داده می شد گفت: نگاه متمرکز به خوزستان نمی تواند راهکاری برای رفع مشکلات این استان باشد اما بی شک به همت نخبگان و کارشناسان می توان این مسائل را برطرف کرد.

خوزستان بیشترین تعطیلی ها را دارد

استاندار خوزستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به انتشار مطالبی در فضای مجازی در خصوص تعطیل شدن استان در روزهای گرم گفت: بیشترین تعطیلی برای صرفه جویی مصرف برق در استان رخ داده است.

حسینی محراب افزود: از ۲۶ استان‌کشور تعطیلی خوزستان‌ ۵۴ روز بیشتر است.

وی گفت: ۵۴ هفته روزهای پنجشنبه خوزستان تعطیل است و نمی‌شود تعطیلی‌ها به گونه‌ای باشد که به فعالیت ادارات و واحدهای تولیدی صدمه وارد شود.

استاندار خوزستان افزود: متاسفانه برخی با انتشار مطالبی نادرست در فضای مجازی باعث تنش می‌شوند که درخواست می‌شود برای سازندگی استان همه همدلانه قدم بردارند.

آخرین شورای اداری استان خوزستان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد و در حاشیه این جلسه به چند خانواده به صورت نمادین در قالب طرح جوانی جمعیت اظهار نامه دریافت زمین اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار