کد خبر: ۱۱۷۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ 18 June 2024

رودخانه و نوار ساحلی 17 کیلومتری چاف و چمخاله جهت جذب بالای توریست از موهبت های الهی این منطقه به شمار می آید به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

مهندس حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله در جلسه ای که با حضور مهندس لاهوتی نماینده مجلس شورای اسلامی؛ فرماندار لنگرود؛ و تنی چند از مسئولین این شهرستان انجام گرفته بود ضمن تبریک به مهندس لاهوتی مسائل و مشکلات این شهر را ابراز داشت.

شهردار چمخاله ضمن توریستی خواندن منطقه اعلام کرد: که طرح هادیی که در چاف و چمخاله تهیه شده متناسب با درخواست های مردم نیست.

ایشان اعلام کردند: که این منطقه 2300 هکتار محدوده قانونی شهری و 9000 جمعیت براساس آمار سرشماری سال 95 دارا می باشد.

با توجه به توریستی بودن منطقه در حوزه تازه آباد به حسین آباد خیابانی که در شان مسافران و گردشگران باشد احتیاج به تعریض و زیرسازی دارد که این زیرسازی انجام شده و آماده آسفالت هست که درخواست تامین اعتبار داریم. همچنین جاده ساحلی چاف به سمت ساحل ؛خیابان توسکا ؛ میدان چمخاله به گالشکلام ؛ به لحاظ گردشگری منتظر تامین اعتبار هستند.

مهندس ابراهیمی همچنین از مساعدت فرماندار محترم به لحاظ تامین اعتبار برق منطقه ی بلوار بسیار تشکر کرد و ابراز داشت که : تامین اعتبار برق که کمتر اتفاق افتاده به لطف فرماندار محترم توانستیم 5 میلیارد اعتبار بگیریم و با پیگیری مهندس لاهوتی در روزهای اخیر کار شروع شده و جهت نصب پایه های برق اقدام شده است.

همچنین جناب فرماندار با پیگیری هایی که داشتند رودخانه چمخاله را که ده ها سال محل دپو و جمع آوری زباله های شهر لاهیجان و لنگرود بود در سال گذشته با همکاریشان تا حدودی توانستیم تنظیف و لایه برداری کنیم .البته چالش های بزرگی هم در پروتکل های اداری داریم که امیدواریم با تجربه جناب لاهوتی مرتفع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار