دکتر محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود طی نشستی با شهرداران
کد خبر: ۱۱۷۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ 18 June 2024

انتخاب مجدد مهندس لاهوتی را در عرصه نمایندگی شهرستان لنگرود تبریک گفتند.انتخاب مجدد مهندس لاهوتی را در عرصه نمایندگی شهرستان لنگرود تبریک گفتند.انتخاب مجدد مهندس لاهوتی را در عرصه نمایندگی شهرستان لنگرود تبریک گفتند.انتخاب مجدد مهندس لاهوتی را در عرصه نمایندگی شهرستان لنگرود تبریک گفتند.

دکتر جلالی با توجه به اینکه ما باید مسئله یاب باشیم نه مسئله ساز؛ادامه دادند: اگر بخواهیم مشکل را به مسئله تبدیل کنیم فرآیندی دارد که باید طی شود اگر در بعضی موارد مشکلاتی هست به خاطر این است که خودمان را با مسائل سازگار کردیم؛ انتظار می رود که مسئولین شهری در حیطه سازمانی خودشان مسائل را پیدا کنند
تا با کمک همدیگر در کارگروه ها حل و فصل شود.

دکتر جلالی ضمن ابراز تاسف از حادثه ای که برای رئیس جمهور شهید و همراهانشان پیش آمد ابراز داشت:

مردم مداری و ولایت مداری در عرصه های مختلف همچنان ادامه داشته باشد و این سیره خدمت که در برخی ادوار به فراموشی سپرده شده بود همچنان استمرار داشته باشد؛ مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کردند.

ایشان افزودند: هیچ کدام از دستگاه های اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ یا تخریب هیچ کاندیدایی را ندارد اظهار کردند: این جرم انگاری می شود و به واسطه این جرم انگاری با ادارات متخلف برخورد خواهد شد. دکتر جلالی با توجه به مهم و حیاتی بودن انتخابات پیش رو؛ ضمن توصیه هایی که به شهرداران و مسئولین ادارات ذیربط داشتند اعلام کردند که:

که از تمام امکانات موجود استفاده شود حتی اگر رایانه مسئول اداره هم مورد نیاز بود دریغ نشود.

دکتر جلالی در باب تکریم ارباب رجوع در مراجعه به ادارات بیان داشت:

من مراجعینی دارم که در مراجعه به حوزه های استحفاظی شما به نتیجه نرسیده اند ؛ حتی اگر ذیحق هم نباشند انتظار برخورد خوب دارند.

ما به واقع خادم مردم هستیم چرا که اگر رضایت مردم را جلب کنیم به واسطه این رضایت؛ باری تعالی هم از ما راضی خواهد بود.

فرماندار لنگرود در ادامه صحبت هایشان با اشاره به اینکه این نشست اولین جلسه با حضور مهندس لاهوتی نماینده مجلس هست اشاره کردند که:

با توجه به اینکه در سومین سال کم آبی هستیم
و قوت لایموت مردم وابسته به کشاورزی است؛

در حوزه چای و برنج و نوغان توزیع عادلانه آب انجام بگیرد و اگر مشکلی هست در اولویت باشد؛
تا جایی که در صورت امکان با ماشین آتشنشانی آب را به مزارع مردم برسانند و مسئولین از هیچ تلاشی در جهت رفع مشکلات شهرستان مضایقه نکنند.

در بخش بازار و نظارت قیمت ها حتما دقت لازم به عمل آید که اقلام مورد نیاز مردم باقیمت مناسب در دسترس مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار