راه اندازی سی تی اسکن دربیمارستان دره شهر

راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان دره شهر به عنوان یکی از دستگاه های مهم در حوزه تشخیص بیماری ها نقش مهم و اساسی در کاهش هزینه ها، وقت و همچنین سلامت مردم این شهرستان دارد.
کد خبر: ۳۸۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 27 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده گفت: 50 میلیارد ریال با حمایت و کمک های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید این دستگاه هزینه شده است.
 
وی اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن به عنوان یکی از نیازهای پزشکی مردم دره شهر در آینده نزدیک در بیمارستان این شهرستان نصب و راه اندازی خواهد شد.
 
کاظم زاده افزود: اختصاص این دستگاه به بیمارستان دره شهر به دنبال پیگیری و پس از حمایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میسر شد.
 
این نماینده مجلس یادآور شد: راه اندازی این دستگاه ضمن رفع نیازها و مشکل های تشخیص پزشکی و درمانی باعث خواهد شد از صرف هزینه، مراجعه مردم این شهرستان و مناطق اطراف به دیگر شهرها جلوگیری شود.
 
وی همچنین از اختصاص چهار دستگاه آمبولانس مجهز به مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان های حوزه جنوبی استان ایلام خبر داد و تاکید کرد: واگذاری دستگاه سی تی اسکن و آمبولانس مجهز به این مناطق گامی مهم و ارزنده در راستای توزیع و افزایش خدمات درمانی و پزشکی به مردم این شهرستان ها خواهد بود.
 
دره شهر مرکز شهرستانی به همین نام در فاصله 130 کیلومتری جنوب خاوری ایلام قرار دارد.
مردم این شهرستان به سبب محرومیت و کمبود امکانات پزشکی و درمانی برای درمان بسیاری از بیماری ها ناچارند با تحمل سختی های بسیار به مرکز استان و شهرستان های استان لرستان سفر کنند.
 
راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان دره شهر به عنوان یکی از دستگاه های مهم در حوزه تشخیص بیماری ها نقش مهم و اساسی در کاهش هزینه ها، وقت و همچنین سلامت مردم این شهرستان دارد. /ف
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار