مدیرکل بهزیستی ایلام:

زائران گمشده در مرز مهران توسط بهزیستی ساماندهی می شوند

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: موکب بهزیستی با عنوان خادمین سیدالشهدا(ع) در قالب ساماندهی زائران گمشده به زوار خدمات رسانی می‌کنند و تیم‌های تخصصی توانبخشی نیز برای کمک به زوار دارای معلولیت و سالمندان در مرز مهران مستقر هستند.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 13 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی ایلام در حاشیه راه‌اندازی موکب این اداره کل در مرز مهران با عنوان خادمین سیدالشهدا(ع)، گفت: این موکب در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌دهی خود به میهمانان اربعین حسینی را آغاز کرده است.

وی افزود: این اداره کل اربعین امسال در قالب ستاد ساماندهی بازماندگان در راه، افراد ناتوان جسمی و اشیاء گمشده و همچنین ساماندهی زائران گمشده در مرز مهران فعالیت دارد.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: در این موکب همچنین تیم تخصصی توانبخشی نیز مستقر و خدمات مورد نیاز را به زائران دارای معلولیت، سالمند و غیره ارائه می‌دهند.

نورعلیوند اهدا وسایل توانبخشی به زائران نظیر واکر، عصا و غیره و همچنین تعمیر وسایل توانبخشی زائران نظیر ویلچر توسط یکی از افراد دارای معلولیت را از دیگر خدمات بهزیستی به زائران حسینی در اربعین امسال برشمرد.

وی استقرار تیم‌های اورژانس اجتماعی، جابجایی زائران با ویلچر و ارائه خدمات مشاوره و مددکاری را از دیگر خدمات پیش‌بینی شده اداره کل بهزیستی ایلام در مرز مهران به زائران در کنار سایر مواکب دیگر عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از ظرفیت مردم و موسسه‌های زیرمجموعه در کنار کارکنان ادارات بهزیستی سراسر استان که داوطلب ارائه خدمت به زائران در مرز مهران هستند استفاده و به صورت شیفت‌بندی تعیین و به مرز مهران اعزام خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار