مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

۲۵ مرداد آغاز به کار فعالیت موکب شین در سه راهی کارزان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلامگفت ۲۵ مرداد آغاز به کار فعالیت موکب شین در سه راهی کارزان خواهد بود
کد خبر: ۱۱۸۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 13 August 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ علی هلشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان داشت: پوشش خبری اربعین توسط ۱۵٠ خبرنگار ایلامی انجام می‌شود.
 
وی افزود: اعزام خبرنگاران به قرارگاه رسانه‌ای در مهران و انعکاس اخبار اربعین از سه‌شنبه هفته جاری ۲۳ مردادماه آغاز خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ادامه داد: روزانه بین ۳۰ تا ۵۰ خبرنگار در مرز مهران، پوشش خبری این رویداد بزرگ را در قالب قرارگاه رسانه‌ای اربعین را انجام می‌دهند.
 
هلشی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین شهرستان سیروان در صورت تحویل گرفتن غرفه‌ها از امروز، ۲۵ مرداد آغاز به کار فعالیت موکب شین در سه راهی کارزان خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: در موکب شین برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا از قبیل اجرای سرود و آهنگ‌های انقلابی، اجرای گروه سنج و دمام، اجرای گروه‌های نمایش خیابانی با موضوعات اربعین، مقاوت و ایثار و شهادت، اجرای تعزیه، شعرخوانی با حضور شاعران آئینی، پشت نویسی ماشین، کارگاه‌های نقاشی و تولید آثار تجسمی و خوشنویسی با حضور هنرمندان استان، پخش پوسترهای مذهبی، پخش فیلم‌های عاشورایی توسط سینما سیار، برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی، اعزام تیم عکاسان استان به مهران برای عکاسی ۲۵ و ۲۶ مردادماه، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان، مداحی، ایستگاه نقاشی و کارهای کودک و ... توسط اداره کتابخانه‌ها، حضور روزانه ۳ خبرنگار برای انعکاس اخبار موکب در رسانه‌ها، موشن گرافیک و کلیپ و... انجام می‌گیرد.
 
 مدیرکل ارشاد استان اظهار داشت: روزانه تعداد ۳۰ تا ۵۰ هنرمند در این موکب اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری را بر عهده خواهند داشت.

وی یادآور شد: این موکب به مدت ۱۴ روز در سه راهی کارزان فعالیت خواهد داشت.

 

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار