فرمانده کل انتظامی کشور؛

میزان ترددها و خروج زائر از مرز مهران به میزان ۳۰ درصد افزایش یافته است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت : از اول ماه صفر تا کنون میزان ترددها و خروج زائر از مرز مهران به میزان ۳۰ درصد افزایش یافته است و بر این اساس پیش بینی های انجام شده در زمینه افزایش تردد زائران محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 08 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار رادان اظهار داشت : از متقاضیان سفر اربعین حسینی درخواست می شود که اگر قصد شرکت در مراسم پیاده روی کنگره عظیم اربعین را دارند اقدام برای دریافت گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

وی افزود :  از اول محرم تاکنون بیش از یک میلیون ۵۰۰هزار جلد گذرنامه زیارتی و عادی چاپ شده است.  

سردار رادان ادامه داد :  بر اساس پیش بینی های صورت گرفته انتظار می رود بیش از پنج میلیون تردد در مرزهای اربعینی کشور ثبت شود و پلیس از آمادگی کامل برای خدمات رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی را دارد.

وی یاد آور شد : زائران اربعین در زمان حرکت با خودروی شخصی، در مسیر های مواصلاتی ضمن پرهیز از عجله و شتاب در صورت احساس خستگی، استراحت کافی داشته باشند و با آرامش خاطر بیشتر به مرزهای اربعینی مراجعه کنند.

سردار رادان تاکید کرد :  با توجه به شدت گرمای هوا و به واسطه پارک خودروهای زائران در پارکینگ‌ها، از زوار درخواست می شود از نگهداری هرگونه مواد آتش‌زا، اسپری و یا مواد ضد عفونی کننده در داخل خودرو خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار