مدیر سایت پتروشیمی دهلران؛

پتروشیمی دهلران برای ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد

مدیر سایت پتروشیمی دهلران گفت : پتروشیمی دهلران در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه برای ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 09 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سلطانی بیان داشت :  پتروشیمی دهلران در حال حاضر از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است و  بیش از ۴۰ درصد پیشرفت این پروژه مهم که نقشی اساسی در رونق اقتصادی و اشتغال دهلران دارد، در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی افزود : وزارت نفت حدود ۷۰۰ میلیون یورو در این پروژه برای تکمیل و بهره برداری بدهکار است که اگر این طلب پرداخت شود نقش موثری در پیشرفت آن خواهد داشت.

سلطانی ادامه داد :  با تاکید بر افزایش سقف تسهیلات اعطایی به این مجموعه، ابراز کرد: هلدینگ خلیج فارس نیز لازم است در خصوص تاخیر در سر رسید تسهیلات اعطایی همکاری لازم را این مجموعه داشته باشد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد : پتروشیمی در مقطعی چشم امید مردم دهلران بود و امروز متاسفانه تعطیل شده و موجب بیکاری خیلی از جوانان منطقه شده است.

نعمت الله حاتمی یاد آور شد :  با توجه به همه تلاش ها و سرمایه گذاری ها در این پروژه، تعطیلی آن برای مردم و مسئولان قابل پذیرش نیست و تلاش مسئولان بر تسریع در عملیات اجرایی آن است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار