معاون عملیات فراجا:

رضایت‌مندی زائران اربعین در مرز مهران، محور خدمات پلیس است

معاون عملیات فراجا امنیت و سلامت زائران را از اهم مأموریت‌های پلیس در اربعین دانست و گفت: رضایت‌مندی زائران محور اصلی ارائه خدمات پلیس در اربعین امسال است.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 14 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسین ساجدی‌نیا، در نشست قرارگاه اربعین در مرز مهران اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های خوبی در حوزه انتظامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم مانند سال گذشته اربعین خوبی را رقم بزنیم.

وی مرز مهران را یکی از گذرگاه‌های اصلی اربعین دانست و افزود: برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی به علت سهولت و دسترسی آسان مرز بین‌المللی مهران را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته تردد زائران حسینی از ابتدای ماه صفر شروع و به تدریج آمار روزانه تردد زائران سیر افزایشی داشته است.

سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه  متناسب با افزایش تردد زائران حسینی نیروهای کمکی در راستای ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و گذرنامه‌ای در اختیار انتظامی استان قرار گرفته  است‌ گفت: از ۲۰ مرداد ماه یگان‌های ویژه با به‌کارگیری نیروهای زن و مرد علاوه بر اقدامات کنترلی به پلیس گذرنامه در راستای تسهیل در خروج زائران در گیت‌های خروجی نیز کمک می‌کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار