فعالیت ۸۰ دستگاه خودپرداز در پایانه مرزی مهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت : ۸۰ خودپرداز در پایانه مرزی مهران، پایانه برکت، شهر مهران و مسیرهای منتهی به مرز فعال است.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 14 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ عباسی بیان داشت :  شعبه اتوبوسی بانک سپه به صورت سیار همراه با خودپرداز در مرز مهران مستقر است و خدمات ارزی و پولی به زوار ارائه می دهد مشکل خاصی در زمینه تامین ارز مورد نیاز زائران وجود ندارد.

وی افرود : به منظور ارائه خدمت به زوار اربعین از بانک‌های استان خواسته شده که خدمات خود را در مهران و مسیرهای اربعین در استان و در ایام اربعین متمرکز کنند.

 عباسی ادامه داد : تامین یخ، آب ، نان و مواد غذایی و خدمات رسانی درمانی مطلوب و همچنین اسکان و سایر موارد ضروری نظیر ارائه خدمات پولی و ارزی از مهمترین اقدامات انجام شده در مرز مهران است.

وی مطرح کرد :  بانک‌ها در استان ایلام در ایام اربعین باید در سه محور فعالیت‌های خود را انجام دهند که می‌توان به تامین ارز و پول مورد نیاز زوار در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز همچنین فعال کردن خودپردازهای سیار و ثابت در مهران و مسیرهای منتهی به مرز و همچنین برپایی موکب‌هایی جهت خدمات‌رسانی به زوار در حوزه خدمات رفاهی و فرهنگی اشاره کرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار