استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 12 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر هدایت حیدری زاده روز دوشنبه  اظهار کرد: از ابتدای ورود زائران به استان تاکنون تعداد ۱۲ هزار و ۳۴۸ نفر به اورژانس مراجعه و از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۶۰ نفر پس از دریافت خدمات اولیه، به صورت سرپایی ترخیص شده‌اند.

وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به آغاز فعالیت مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی پاینه مرزی مهران در راستای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زوار اربعین حسینی، گفت: این مرکز سال گذشته با مساحت ۲ هزار متر مربع و در ۲ طبقه با اعتبار بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شد.

حیدری زاده ادامه داد: این مرکز به صورت درمان- بستر، خدمات درمانی را به افراد و زوار اربعین که کمتر از ۶ ساعت نیاز به مراقبت های پزشکی دارند ارائه می‌کند.

وی با اشاره به استقبال و حجم تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، افزود: حضور کادر پزشکی، پرستاری و فوریت های پزشکی در این مسیر می‌تواند آرامش خاطر زائرین را فراهم کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: کمیته بهداشت و درمان اربعین استان ایلام با حداکثر توان و به صورت شبانه روزی آماده ارائه‌ خدمت در برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار