استان ایلام مشکلی در زمینه ذخیره و تامین اقلام مورد نیاز موکب ها ندارد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت : ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان ایلام با معرفی رسمی عاملان خود به سازمان جهادکشاورزی و شرکت غله و خدمات بازرگانی، سهمیه‌های هر موکب و آشپزخانه را با قیمت مصوب دولتی تحویل خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ 14 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ باباخانی بیان داشت : رییس سازمان بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان در صورت کمبود اقلام مذکور طی یک درخواست رسمی به استاندار ایلام مقادیر اقلام مورد نظر مواکب را اعلام می‌کند و استاندار از طریق مکاتبه با ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور متقاضی افزایش سهمیه مواکب استان می شود.

وی افزود : سهمیه آرد مازاد بر آرد ماهانه نانوایی‌های ثابت که در مسیر تردد زائران هستند، مناستی ویژه ایام اربعین است که در قسمت کسب و کار سامانه نانینو باید ثبت شود تا سهیمه روتین آرد نانوایی‌ها برای ماه آینده قطع نشود.

باباخانی ادامه داد : سهمیه آرد مناسبتی اربعین برای نانوایی های مستقر در میسر تردد زائران و تعداد آنها با صلاحدید و درخواست فرمانداران شهرستان‌ها و سهمیه مواکب و آشپزخانه‌ها هم با معرفی نامه رسمی عوامل معرفی شده سازمان بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان و با قیمت مصوب دولتی میسر است.

وی تاکید کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور ۲۰ تن شکر، ۳۲۰ تن آرد و ۵۵ تن برنج برای مواکب دارای نانوایی و آشپزخانه فعال در استان سهمیه تعیین کرده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار