واکنش دفتر امام جمعه دهلران به مطلب تابناک

کد خبر: ۱۱۷۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ 10 August 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ دفتر امام جمعه دهلران پیرو انتشار یک یاداشت در خبرگزاری تابناک با عنوان تجمع و اعتراض بانوان صنعت گر صنایع دستی دهلران مقابل دفتر امام جمعه /آقایان با تنگ نظری مانع کسب کار مردم بر سر سفره امام حسین نشوید (اینجا )درج نمود که دفتر امام جمعه دهلران در تماس تلفنی توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد .
 
رئیس دفتر امام جمعه دهلران گفت : امام جمعه محترم دهلران حامی ایجاد غرفه صنایع دستی در سایت اربعین بوده و هست .
 
مسعود چراغی در گفتگو تلفنی با خبرنگار تابناک گفت : خبر منتشر شده کاملا کذب است و کسانی که تجمع کردند با همراهی امام جمعه محترم به داخل دفتر هدایت شدند و مخالفت دفتر امام جمعه با ایجاد غرفه صنایع دستی شایعه برخی افراد بوده است .
 
وی ادامه داد : در جلسه ای که در دفتر امام جمعه با بانوان صنعت گرفته شد  امام جمعه دهلران ضمن حمایت ازبانوان صنعت گر عنوان کردند : ایجاد بازارچه  دائمی صنایع دستی از مطالباتی بود که از وزیر کشور پیگری کردم که شخص وزیر کشور دستور ایجاد آن را دادند ولی متاسفانه تا به امروز ایجاد نشده است .
 
چراغی با بیان  اینکه  دفتر امام جمعه  از بانوان صنعتگر استقبال می کند ؛ گفت : این صنعتگران می تواند هر هفته محصولات خود را برای فروش در معرض دید نماز گزاران بگذارند 
وی بیان داشت : سفر امام حسین علیه السلام متعلق به شخص ، اداره ، نهاد و جریان خاصی نیست و هر کسی می تواند از این ظرفیت استفاده کند و ما هم استقبال خواهیم کرد .
 
لازم به ذکر است که امام جمعه محترم دهلران جهت دلجویی از این صنعت گران صنایع دستی تعدادی از صنایع دستی آنها به نشانه حمایت خریداری کردند.
 
تابناک ایلام از پاسخگویی و روشنگری دفتر امام جمعه دهلران در این خصوص تشکر می کند و انتظار می رود مسئولان شهرستان دهلران در راستای حمایت از این قشر زحمتکش زمینه ایجاد غرفه در سایت اربعین را فراهم کنند تا این عزیزان علاوه بر معرفی صنایع دستی بومی استان به زائران  معاش خود و خانواده هایشان را از این فرصت تامین کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار