معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ؛

تحقق ۱۰۰ درصدی اعتبار اربعین همیاری شهرداری ها در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت : ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی ها و همیاری شهرداری‌ها در قالب اربعین حسینی به استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ 11 August 2024

تحقق ۱۰۰ درصدی اعتبار اربعین همیاری شهرداری ها در استان

به گزارش تابناک ایلام ؛، سعید هژبری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ، اظهار کرد: منابع اربعین شامل تملک دارایی‌های استان است که از طریق سازمان برنامه و بودجه اختصاص می‌یابد که این اعتبار برای سال جاری یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: از سال ۱۴۰۲ سازمان همیاری شهرداری های کشور بخشی از درآمد خود را به اربعین در استان اختصاص داده که سال گذشته سه هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافته و اعتبار مصوب امسال ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با تحقق ۱۰۰ درصدی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ابراز کرد: تمام تلاش مسئولان استان در راستای تسهیل در تردد زوار اربعین با ایجاد زیرساخت های مناسب بوده است که تکمیل چهارخطه کردن مسیر ایلام به مهران از جمله این خدمات ارزشمند برای تردد راحت، آسان زوار است.

 

هژبری در ادامه تصریح کرد: ۵۷ پروژه در حوزه شهرداری‌ها در استان وجود دارد که نقش مهمی در راستای توسعه حوزه شهری استان خواهند داشت و این پروژه ها هم اکنون در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های حوزه شهری استان بخش پسماند در سطح شهرهای استان است، افزود: در راستای رفع مشکلات حوزه پسماند شهری در استان ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال از جمله سایت بازیافت زباله شهر ایلام در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره دایر شدن قرارگاه حمل و نقل مرزی در مهران، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حمل و نقل عمومی زوار از طریق استفاده از ناوگان اتوبوسی کشور در پایانه مسافربری برکت(شهید رئیسی) در مرز مهران فراهم شده است.

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار