امام جمعه کرمانشاه:

برای فرهنگ سازی کار واقع‌بینانه و اثرگذار لازم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آشنایی با قانون باید از طریق اطلاع رسانی‌های لازم صورت گیرد، هدف گذاری باید کیفی بوده و فضاسازی در سطح جامعه انجام شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ 01 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز (یازدهم شهریورماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی با قانون باید از طریق اطلاع رسانی‌های لازم صورت گیرد، هدف گذاری باید کیفی بوده و فضاسازی در سطح جامعه انجام شود.

وی افزود: کار شایسته‌ای که باید در جامعه انجام می‌گرفت تاکنون آنگونه که باید صورت نگرفته است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نشست‌های دوستانه و خودمانی باید برای بانوان تشکیل شود، همچنین در خروجی‌های مطلوب هنری نیز آثار تاثیرگذار را کمتر می‌بینیم.

غفوری بیان کرد: برخورد با مظاهر بی‌حجابی از اقدامات لازم است، در بحث برخورد در بی‌حجابی اقداماتی برای فضاسازی مطلوب در اجتماع لازم است که دستگاه‌های متعددی می‌توانند در این عرصه کمک کنند. 

وی یادآور شد: حرکتی موثر توسط اصناف برای جلوگیری از تبرج پوشش افراد جامعه دیده نشده است و باید با این مظاهر برخورد صورت گیرد، نیاز است که کار موثر واقع بینانه اغنایی و جدی انجام شود. 

غفوری ادامه داد: ۳۲ دستگاه در این مباحث فرهنگی برای اقناع جامعه دخیل هستند. 

وی عنوان کرد: والد افرادی که در جامعه بی‌حجابی می‌کنند افرادی هستند که تحت تاثیر رسانه‌های خارجی قرار گرفته‌اند و این امر را عادی می‌پندارند. 

وی تشریح کرد: عده‌ای از افراد نیز با نیت سو و به قصد قبح شکنی وارد جامعه می‌شوند، باید در دستور کار دستور قضایی قرار گیرند و انتظار داریم در این جریان قاطعیت وجود داشته باشد. 

غفوری اضافه کرد: کمبود وجود پوشاک مناسب برای پوشش صحیح نیز از مشکلات است و باید حل شود.

وی اذعان کرد: حتماً نیاز است که ساعت کار پارک بانوان متناسب با اوقات فراغت بانوان باشد، ایجاد غرفه در این فضا نیز کمک کننده است. 

وی در ادامه گفت: ما میراث دار شهدا هستیم و شهدا در وضعیت خود و رعایت حجاب تاکید داشتن، در وصیت‌نامه شهدا آمده است کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند من سر پل صراط می‌ایستم و نمی‌گذارم عبور کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌حجابی آورنده فساد اخلاقی و انهدام کانون خانواده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار