تاخیر یک ماهه در انتخاب هیات رییسه شورای شهر کرمانشاه

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به تاخیر بیش از یک ماهه در انتخاب هیات رییسه شورای شهر، گفت: قرار است این هفته جلسه فوق العاده‌ای در این زمینه تشکیل شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ 01 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، احسان حیدریان با بیان اینکه شورای شهر در حال حاضر هیات رییسه ندارد، گفت: بر اساس قانون هیات رییسه جدید شورا باید تا یازدهم مرداد امسال مشخص می‌شد، اما متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

وی با اشاره به عدم تشکیل جلسات شورای شهر طی این مدت گفت: متاسفانه بازهم به دلیل ماجرای اقلیت و اکثریت و انتظار برای بازگشت یک عضو شورا، جلسات شورا تشکیل نشده و هیات رییسه جدید شکل نگرفته است.

حیدریان گفت: با توجه به عدم تشکیل جلسات، قرار بر این بود فرمانداری و استانداری در این زمینه ورود کرده و دو روز بعد از پایان اربعین برای تشکیل یک جلسه از اعضا دعوت کنند که این امر هم انجام نگرفت.

این عضو شورای شهر کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تشکیل یک جلسه فوق‌العاده خبر داد و افزود: قرار بود این جلسه پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود که این امر محقق نشد، اما در نهایت قرار است این هفته این جلسه برگزار شده و هیات رییسه جدید مشخص شود.

حیدریان گفت: در حال حاضر کارهای شهر در حال انجام است و شهرداری اگر به امضایی نیاز داشته باشد، امضا را از تک تک اعضا جداگانه می گیرد، اما قطعا با حضور هیات رییسه و تشکیل منظم جلسات کارهای شهر و شهرداری روال بهتری پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار