آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از آغاز گشت‌های مشترک طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 01 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از قبیل لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه مربوط به سرویس مدارس، از اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس که از 10 شهریورماه آغاز و تا 15 مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح به منظور بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و لوازم‌التحریر، لباس، با حضور روسای شعب در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراهی دستگاه‌های نظارتی در مرکز و شهرستان‌های تابعه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در این طرح که با محوریت تعزیرات‌حکومتی انجام خواهد شد، رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد انتظار است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طرف دستگاه نظارتی اقدام به تشکیل پرونده و در اسرع‌وقت برای رسیدگی به اداره‌کل تعزیرات‌حکومتی ارسال می‌شود.

وی در پایان، تصریح کرد: شهروندان استان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند. تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار