پروژه‌های گردشگری آبی سد «جامیشان» به کجا رسید؟

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه چند پیمانکار جدید برای اجرای پروژه‌های گردشگری آبی سد جامیشان سنقر پای کار آمده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ 31 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، داریوش فرمانی با اشاره به گذشت چندسال از آغاز عملیات اجرایی پروژه گردشگری آبی در سد جامیشان سنقر، اظهارکرد: این پروژه حدود چهار سال پیش کلنگ‌زنی شد تا سد جامیشان به یکی از قطب‌های گردشگری آبی استان تبدیل شود. 

وی افزود: از آنجایی که در این منطقه هیچ زیرساختی برای اجرای پروژه‌های گردشگری نبود، لذا با تخصیص اعتبار اقداماتی را در آنجا آغاز کردیم. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه جمعا طی چند سال اخیر حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این سد هزینه شده، عنوان کرد: احداث راه دسترسی و نیز اجرای ۳.۵ کیلومتر عملیات برق‌رسانی از جمله این اقدامات بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: قرار بر این بود این پروژه توسط یکی از سرمایه‌گذاران انجام شود و حتی استارت احداث پنج سوئیت اقامتی و درختکاری فضای محیطی نیز زده شد، اما در نهایت به دلیل اینکه پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد، فسخ قرارداد شد. 

فرمانی تصریح کرد: به این منظور با شرکت آب منطقه‌ای استان رایزنی‌هایی صورت گرفت که این‌بار این پروژه را به چند پیمانکار واگذار کنیم. 

وی از اعلام آمادگی چند سرمایه‌گذار جدید برای اجرای پروژه‌های گردشگری آبی در سد جامیشان سنقر خبر داد و گفت: موافقت‌ها و مجوزهای لازم برای یکی از این سرمایه‌گذاران صادر و به بانک نیز معرفی شده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان اظهار امیدواری کرد، با توجه به پای کار آمدن چند سرمایه‌گذار، پروژه گردشگری آبی سد جامیشان سنقر دوباره احیاء و ظرف چند سال آینده به نتیجه برسد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار