نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

رسالت رسانه،‌ امید آفرینی حقیقی به مردم جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اداره دنیا به دست رسانه است و از رسانه‌ها انتظار می‌رود که مشفقانه و دلسوزانه به دنبال اصلاح امور و امیدآفرینی در جامعه باشند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ 30 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری شب گذشته (هشتم‌ شهریور‌ ماه) در مراسم روز خبرنگار که با حضور استاندار کرمانشاه و اصحاب رسانه در تالار انتظار استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اداره یا به دست رسانه‌ها است و این رسانه‌ها بودند که مردم غزه و جبهه مقاومت را پیروز کرده و جنایت صهیونیست‌ها را به گوش جهان رسانده‌اند.

وی افزود: رسالت خبرنگار تبیینی بوده و کار آنها مصداق جهاد تبیین است و امام خمینی (ره) نیز انقلاب اسلامی را با تبیین پیروز کرده و رژیم ستم شاهی را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: صداقت در رسانه حرف اول را می‌زند و از رسانه‌ها انتظار می‌رود که مشفقانه و با دلسوزی به دنبال اصلاح امور و امیدآفرینی در جامعه باشند.

وی ادامه داد: در طی این سه سال اقدامات خوبی در استان انجام شده و اقدامات خوبی نیز در دستور کار است که نویدبخش آینده روشن برای استان کرمانشاه بوده و بنده آینده استان را بسیار روشن می‌بینم.

غفوری عنوان کرد: دولت جدید باید استان کرمانشاه را ویژه ببیند و برای استان برنامه ویژه‌ای داشته و یک برنامه جبرانی برای این استان داشته باشد، همچنین پیگیر باشید که سفر اول رئیس جمهور جدید به استان کرمانشاه باشد که رسانه‌ها باید در این زمینه مطالبه‌گری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار