استاندار کرمانشاه:

اعتبار پروژه‌های افتتاح شده طی هفته دولت در کرمانشاه ۱۱۲۰ میلیارد تومان است

استاندار کرمانشاه گفت: اعتبار پروژه‌های افتتاح شده طی هفته دولت در استان بالغ بر یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵ 31 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی عصر امروز شنبه (دهم شهریورماه) در مراسم افتتاح پروژه شرکت پترو پالایش سبحان در شهرستان اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از یک ماه پیش از ایام اربعین لغایت ۲۰ روز آینده به تدریج طرح‌های خوبی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سرمایه پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت در استان کرمانشاه بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخش مطلوبی از این پروژه‌ها در شهرستان اسلام آباد غرب شامل شرکت تولید آب معدنی، خانه بهداشت و ۲ مجموعه دیگر افتتاح شد.

وی اضافه کرد: برای اینکه افتتاح‌ها کاملاً واقعی، دقیق و درست باشند در این مدت به افتتاح پروژه‌های نهایی شده می‌پردازیم.

وی ادامه داد: لازمه توسعه، برنامه ریزی دولت برای زیرساخت‌ها است.

مجتبی بخشی‌پور نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، اظهار کرد: دولت باید برای زیرساخت برنامه داشته باشد تا در نتیجه آن توسعه صورت گیرد. 

وی افزود: اشتغال این پروژه‌ها باید بومی باشد، زیرا مردم شهرستان به این اشتغال زایی امید دارند، همچنین زیرساختی که انتظار داریم شامل آب، گاز، برق و منابع است و تا این زیرساخت‌ها تامین نشود توسعه‌ای وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط منطقه آزاد اسلام آباد غرب شرایط مطلوبی است و باید برای بهتر شدن آن اعتماد کامل را به بخش خصوصی توانمند داشته باشیم. 

وی در پایان تشریح کرد: نرخ بالای بیکاری شهرستان اسلام آباد مربوط به سال ۱۳۹۵ بوده و با توجه به اقدامات صورت گرفته قطعاً کاهشی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار