رئیس اورژانس کرمانشاه:

افزایش فوتی‌های تصادف مرگبار ۲ دستگاه اتوبوس در کرمانشاه/ اکثر مصدومین مرخص شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش تعداد فوتی‌های تصادف مرگبار دو دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری در محور حمیل به کرمانشاه به هشت نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ 28 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مسعود قلعه سفیدی با اشاره به حادثه تصادف مرگبار زائرین عتبات عالیات، اظهار کرد: روز گذشته (ششم شهریور) به دنبال تصادف دو دستگاه اتوبوس و یک خودرو سواری رانا حامل زائرین اربعین حسینی در محور حمیل به کرمانشاه، شش نفر از زائرین فوت و ۳۰ نفر مصدوم شدند. 

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه، مصدومین از طریق بالگرد و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب و طالقانی و امام رضا(ع) کرمانشاه اعزام شدند. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه از روز گذشته تاکنون یکی از مصدومین در بیمارستان امام خمینی (ره)اسلام آبادغرب و یکی دیگر از آنها که یک کودک و تنها بازمانده یک خانواده در این تصادف بود در بیمارستان امام رضا(ع) جان خود را از دست دادند تا تعداد فوتی‌های این حادثه به هشت نفر افزایش پیدا کند. 

وی با بیان اینکه اکثر مصدومین این حادثه به صورت سرپایی درمان و مرخص شده‌اند، گفت: در حال حاضر تنها یک مصدوم در بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب و چهار مصدوم هم در بیمارستان طالقانی بستری هستند و مابقی مصدومین مرخص شده‌اند. 

به گفته این مسئول، از مصدومین بیمارستان طالقانی یک نفر در بخش جراحی مغز و اعصاب و سه نفر دیگر در بخش ارتوپدی بستری هستند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار