رئیس کل دادگستری کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم اعتلای انگیزه زندانیان برای بازگشت به خانواده

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر لزوم اعتلای انگیزه زندانیان برای بازگشت به خانواده تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ 26 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، شهرام کرمی امروز (پنجم شهریورماه) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه، ضمن سلام و درود فراوان خدمت روح شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری و عرض تسلیت به مناسب اربعین سالار شهیدان امام حسین(ع)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که راهپیمایی اربعین در نهایت شکوه برگزار شد و برای ایران و ایرانی یک افتخار بزرگ رقم خورد و از تمامی مسئولان و مردم که تلاش کردند این راهپیمایی پرقدرت در کمال امنیت برگزار شود قدردانی می‌کنم.

وی با تشکر از زحمات مدیرکل سابق زندان‌های کرمانشاه، افزود: زندانبانی اسلامی یکی از سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین مسولیت در نظام جمهوری اسلامی است، زندانبان برای زندانی حکم مشاور، برادر و مربی را دارد و ضمن انجام وظیفه‌ی قانونی خود برای هر زندانی مددجو هستند.


رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: کسی که به هر علتی مرتکب جرم می‌شود باید با یک دید و نگرش جدید به آغوش خانواده برگردد و  انگیزه ش برای ادامه زندگی مضاعف شود.

کرمی در ادامه با اشاره به این موضوع که قوه قضاییه در بحث صنعت فعال برای تمامی نهادها برنامه دارد، گفت: در چند سال اخیر ما شاهد این موضوع هستیم که روز به روز گسترش پیدا می‌کند از جمله آنها به دادرسی الکترونیک، نهادهای ارفاقی، اشتغال زندانی‌ها، پابند الکترونیک می‌توان اشاره کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هر امری در شروع کار سختی است، پوریانی مدیر غیربومی سابق که به مدت چهار سال در کرمانشاه به عنوان یک مدیر شایسته، دلسوز و متعهد با پیگیری‌های خوبی در داخل و خارج از زندان این سمت را به خوبی مدیریت کند، یقین دارم در جایگاه جدید هم مدیری صاحب نام و صادق در خدمت‌گزاری به مردم خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: برای مدیر جدید که کارنامه درخشانی در شهرستان‌های سخت از جمله بجنورد، ارومیه و کردستان داشتند آرزوی موفقیت می‌کنم.

کرمی با اشاره به کمک‌های قوه قضاییه به اداره کل زندان ها اظهار کرد: از مدیرکل جدید تقاضا دارم که به انتقال زندان داخل شهر به خارج از شهر که عم برای شهروندان و هم زندانیان بهتر خواهد بود سرعت عمل بهتری ببخشد و در راس دستور العمل‌های خود قرار دهد. 

کرمی ادامه داد:انتقال به مکان بزرگتر باعث بیشرفت فرهنگی و اشتغال و بهره‌مندی از  شده و امکانات رفاهی جدید به حد اعلای خود نزدیک می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار