چرا راهیان بازهم به لیگ دسته اول فوتبال نیامد؟

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه، علت غیبت دوباره تیم راهیان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را طولانی‌شدن فرآیندهای اداری صدور مجوز برای این تیم عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ 28 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، علی محبی زنگنه با بیان اینکه امسال قرار بود کرمانشاه دو تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال داشته باشد، اظهار کرد: تیم راهیان (شیرین فراز سابق) و تیم بعثت دو تیم کرمانشاهی بودند که قصد حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال را داشتند. 

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌ سالهای گذشته مدیرعامل باشگاه راهیان برای بازگشت تیمش به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، گفت: سال گذشته تیم راهیان توانست مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال را از فدراسیون بگیرد، اما از آنجایی که تنها چند روز تا شروع رقابت‌های لیگ باقی مانده بود، بنابراین امکان حضور در لیگ را پیدا نکرد. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجوزی که مدیرعامل باشگاه گرفته بود تنها برای سال گذشته بود، بنابراین اگر می‌‍‌خواست امسال در رقابت‌های لیگ شرکت کند، باید دوباره از فدراسیون مجوز می‌گرفت. 

محبی اضافه کرد: متاسفانه امسال فرآیندهای اداری صدور مجوز بازگشت تیم راهیان به رقابت‌های لیگ دسته اول بسیار طولانی شد و مدیرعامل باشگاه به فاصله یک ماه مانده تا شروع رقابت‌ها به دلیل نبود فرصت کافی از ادامه پیگیری‌ها دست کشید. 

وی در ادامه با اشاره به حضور تیم بعثت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، گفت: تیم بعثت توانست با خرید امتیاز تیم دسته اولی کویر مقوا تهران مجوز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورد. 

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه در ادامه در خصوص شرایط کرمانشاه برای برگزاری رقابت‌های خانگی تیم بعثت هم گفت: فدراسیون به استان مهلت داده تا ۱۲ شهریورماه زیرساخت‌های استادیوم آزادی را برای میزبانی رقابت‌های خانگی تیم بعثت آماده کند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه طی چند روز گذشته همکاران ما به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند و تاکنون حدود ۸۰ درصد از نواقص این استادیوم همچون اتاق‌های رختکن، کمد لباس‌ها، دیرک‌های دروازه، نورافکن و... رفع شده است. 

محبی اضافه کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود و تیم بعثت اولین دیدار خود را خارج از خانه در شیراز برگزار می‌کند، بنابراین فرصت کافی برای آماده‌سازی کامل استادیوم آزادی برای میزبانی این رقابت‌ها وجود دارد. 

وی در ادامه به مشکل کمبود زمین‌های استاندارد برای میزبانی رقابت‌های لیگی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: علاوه بر تیم بعثت، ما حدود ۸ تیم لیگی دیگر نیز در کرمانشاه داریم که همگی آنها از زمین چمن استادیوم آزادی استفاده می‌کنند، درحالی که این چمن تحمل این حجم از بازی‌ها را ندارد، لذا از مسئولین استانی درخواست می‌کنم که به فکر چاره‌ای برای استانداردسازی یکی دیگر از مجموعه‌های ورزشی استان مانند ۱۵ خرداد باشند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار