۵۵۰ میلیارد ریال طرح طی هفته دولت در گیلانغرب به بهره‌برداری رسید

فرماندار گیلانغرب گفت: طی هفته دولت امسال ۶۰ طرح با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، صنعت و کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ 01 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، علیرضا نظری روز یکشنبه با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر افزود: این طرح شامل آبرسانی به روستاها، خدمات عمران شهری و روستایی، آسفالت راه، سامانه های آبیاری نوین کشاورزی، گازرسانی، آسفالت معابر شهری و طرح‌های دهیاری ها بوده است.

وی اظهار کرد: با بهره‌گیری از این طرح ها ۳۵ روستای شهرستان از خدمات عمران روستایی منتفع شدند که این مهم باعث توسعه روستاها، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و مهاجرت معکوس از شهر به روستاها و رونق بخش تولید و کشاورزی می شود.

فرماندار گیلانغرب ادامه داد: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب عدالت‌گستری در ارائه خدمات به مردم و محرومیت زدایی از سطح مناطق محروم، مرزی و روستاها است که تمام تلاش خود در سطح شهرستان را برای این مهم به کار گرفته‌ایم.

وی همچنین از مجموعه برنامه های فرهنگی هفته دولت امسال را غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی بیان کرد.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت و ۲۰۷ روستا دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار