رئیس هیأت تنیس کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت چهار باشگاه برای ورزش تنیس در کرمانشاه/تعداد ورزشکاران به ۶۵۰ نفر رسیده است

رئیس هیأت تنیس شهرستان کرمانشاه از فعالیت چهار باشگاه برای این ورزش در شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ورزشکاران در این عرصه به ۶۵۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵ 26 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، رضا فدایی عصر امروز دوشنبه (پنجم شهریورماه) در نشست خبری با حضور خبرنگاران، با اشاره بر اهمیت آموزش مربیان اظهار کرد زمانی که سرانه زمین‌ها افزایش می‌یابد طبیعتاً نیاز به نیروی آموزش دهنده نیز بیشتر می‌شود و به همین دلیل تربیت مربیان جدید از اهداف مدنظر است.

وی افزود: در سال گذشته دوره مربیگری درجه سه تنیس به میزبانی کرمانشاه برای خانم‌ها و آقایان برگزار شد و ین اتفاق که سهم آموزش هر دو گروه در یک شهر واحد تجمیع شود از موارد نادر بود.

رئیس هیأت تنیس شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: فدراسیون تنیس با توجه به بازتاب فعالیت‌های هیأت شهرستان در کشور این تصمیم را اتخاذ کرد و بالغ بر ۳۰ نفر در این دوره شرکت کردند. 

وی خاطرنشان کرد: دوره مربیگری درجه سه بانوان امسال در تاریخ هفدهم شهریور ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از ۶ استان کشور حضور خواهند یافت، تاکنون ۲۶ نفر از کرمانشاه در این دوره ثبت نام کرده‌اند.

فدایی با اشاره به سه برابر شدن تعداد ورزشکاران نسبت سه ماهه ابتدایی سال جاری اضافه کرد: در حال حاضر یازده آقا و هشت خانم مربی در شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی تشریح کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۲۹۰ ورزشکار بیمه شده بودند که تعداد آنها اکنون به ۶۵۰ نفر رسیده است، این تعداد شامل ۳۰۰ نفر از بانوان و ۳۵۰ نفر از آقایان است.

رئیس هیأت تنیس شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات داخلی گفت: برگزاری این مسابقات به بالا رفتن آمادگی و سطح بازی ورزشکاران کمک می‌کند؛ این مسابقات به صورت هفتگی در بخش خانم‌ها و آقایان برگزار و موجب شده که همیشه در استان و کشور نماینده داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسابقات داخلی شامل مسابقات آزاد برای تمامی گروه‌های سنی و همچنین مسابقات رده‌های سنی شامل گروه نونهالان، زیر ۱۰، ۱۲، ۱۶ و ۱۸ سال است.

وی خاطرنشان کرد: در بیشتر مواقع در یکی از رده‌های سنی صاحب مقام بودیم که امیرحسین حسنی، سورن تبیانیان، دریا آقایی و دیانا قیاسی از جمله این افراد هستند.

فدایی با اشاره به کم هزینه بودن ثبت نام در کلاس ورزش تنیس گفت: هزینه ثبت نام در این ورزش نسبت به ورزش‌های دیگر به صرفه بوده و مبلغ آن به صورت ماهیانه طی ۱۲ جلسه با حضور مربی به مبلغ هشت میلیون ریال است.

وی در تشریح فعالیت سایر شهرها گفت: ورزش تنیس اکنون در شهرهای کرمانشاه، کنگاور، صحنه و جوانرود فعال است؛ همچنین رایزنی برای آغاز فعالیت در سنقر و هرسین انجام شده است.

فدایی تعداد باشگاه‌های فعال در شهرستان کرمانشاه را چهار باشگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به اضافه شدن ورزش پدل به مجموعه هیئت تنیس شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: اخیراً این مجموعه نیز به مجموعه هیئت تنیس اضافه شده که با عنوان «انجمن پدل» شناخته می‌شود.

رئیس هیأت تنیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: زمین این ورزش در مجموعه ۱۵ خرداد ساخته شده و کرمانشاه در این زمینه جزو چهار استان برتر کشور است.

فدایی بیان کرد: دوره مربیگری این رشته به میزبانی تهران هفته آینده برگزار می‌شود و پنج ورزشکار از کرمانشاه در این دوره حضور خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به شایعه اختلاف بین هیئت تنیس و پیشکسوتان گفت: هیچ گونه اختلافی بین این دو گروه وجود ندارد و در خدمت تمامی پیشکسوتان این عرصه هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار