برگزاری نمایشگاه بزرگ ملی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس به میزبانی قائم شهر

کد خبر: ۱۱۸۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ 23 August 2024
برگزاری نمایشگاه بزرگ ملی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس به میزبانی قائم شهر

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با ایام برگزاری دومین کنگره ملی 14500 شهید استان مازندران، نمایشگاه ملی، کتاب، نوشت افزار، محصولات فرهنگی مذهبی و عفاف و حجاب با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائم شهر برگزار می گردد.
 
بدین منظور نشست بررسی برگزاری نمایشگاه کتاب و عفاف و حجاب با محوریت کنگره ملی ۱۴۵۰۰ شهید استان به مدیریت سپاه شهرستان قائمشهر در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برگزار شد .
 
در این نشست سرهنگ قزلباش فرمانده ناحیه سپاه شهرستان قائمشهر، خناری نژاد معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قائمشهر و با حضور تعدادی از مدیران ادارات شهرستان قائمشهر برگزار شد.
 
سرهنگ قزلباش در این نشست از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب، محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب دفاع مقدس همزمان با دومین کنگره ملی 14500 شهید استان با حضور ناشران مطرح سراسر کشور، تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی و همچنین محصولات مد و لباس و عفاف و حجاب به میزبانی شهرستان قائم شهر در مهرماه سال جاری خبر داد.
 
سرهنگ قزلباش دبیر ستاد هماهنگی امور اجرایی نمایشگاه در شهرستان قائم شهر عنوان کرد : تقسیم وظایف ستادی و شرح فعالیت های کمیته های اجرایی هر کدام از ادارات کل و شهرستانها ، انتظارات مد نظر شورای سیاستگذاری نمایشگاه ملی و شورای برنامه ریزی نمایشگاه در استان از ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور اجرایی در شهرستان قائم شهر بود .
در پایان این نشست ادارات مورد نظر تقسیم وظایف خود را اعلام کردند و مقرر شد همکاری لازم در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه در شهرستان قائمشهر داشته باشند. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار