تشریح عملکرد دولت توسط استاندار مازندران

کد خبر: ۱۱۸۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ 23 August 2024
تشریح عملکرد دولت توسط استاندار مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران  , استاندار مازندران در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز مازندران با اشاره به فرموده آیت الله جوادی آملی مبنی بر این که امام حسین انسان را از جهالت نجات داد، تصریح کرد: این اثر فردی آموزه‌های مکتب امام حسین است.

نوری افزود: رویداد اربعین یک خط و جریان علم شهادت و مسیری که منتج به عزت مسلمانان و ظهور حضرت مهدی عجل الله خواهد شد.

وی همچنین اربعین را یک اجتماع بزرگ از قدرت سیاسی اسلام توصیف کرد و ابراز داشت: در پیاده‌روی اربعین مسلمانان از کشورهای مختلف حضور دارند و دوستی و وحدت را ارتقا می‌بخشند.

استاندار مازندران در بخشی از این گفتگو به تشریح عملکرد دولت پرداخت و گفت: مهمترین آن ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی که دستگاه‌هایی ممتاز هستند و دستگاهی که باید بهبود ببخشند.

نوری به پروژه‌های زیر ساختی آب و برق و بهره‌برداری از خطوط انتقال برق به ارزش۵هزار میلیارد تومان و افتتاح پروژه ۲۰ هزار متر مکعبی آب شیرین ساری و جشن آغاز آبرسانی به هزار روستای مازندران را از جمله برنامه‌های هفته دولت استان مازندران اعلام کرد.

وی هفته دولت را بازنگری ظرفیت‌ها برای توسعه اعلام کرد و اینکه چه ظرفیت‌هایی معطل مانده است چه طرح‌هایی با رفع موانع احیا می‌شود.

استاندار رفع موانع شهرک شهید سلیمانی بعد از ۲۰ سال و همچنین شهرک آبندانک معطل مانده در بخش البرز مرکزی با رفع موانع محیط زیستی را از مهم‌ترین اقدامات در مدت اخیر برشمرد.

در این گفتگو بحث پروژه زباله سوز ساری و تاکید رئیس جمهور شهید بر پایان کار آن تا دهه فجر اشاره شد و استاندار در این رابطه گفت: برابر مرحله‌بندی و زمانبندی ۲۶ دی ماه پایان کار خواهد بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار