توزیع 3 هزار و 400 تن انواع نهادهای یارانه دار دامی در آمل

بر اساس آخرین بروزرسانی آمار دام، 45 هزار و 13 بهره‌بردار دام روستایی با بیش از 349 هزار راس دام سبک و 44 هزار راس دام سنگین در این شهرستان فعال هستند
کد خبر: ۱۱۸۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱ 23 August 2024

توزیع 3 هزار و 400 تن انواع نهادهای یارانه دار دامی در آمل

 

 

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از توزیع بیش از سه هزار و 400 تن انواع نهاده دامی یارانه‌دار بین دامداران این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

بر اساس این گزارش ، مهرداد فولاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 هزار و 400 تن انواع نهاده یارانه‌دار اعم از سبوس، ذرت، سویا، جو و کنسانتره دامی توسط 8 شرکت توزیع کننده نهاده دامی بین بهره‌برداران شهرستان آمل توزیع شد.

 
مدیر جهاد کشاورزی آمل افزود: بیش از 40 درصد کل این میزان نهاده، سبوس گندم بود که شرکت‌های تعاونی بطور ماهانه از طریق سامانه یکپارچه توزیع نهاده‌های دامی اقدام به خرید کرده و بر اساس خوداظهاری دامداران بین آنان توزیع  می کنند.


وی در خاتمه با بیان اینکه بر اساس آخرین بروزرسانی آمار دام، 45 هزار و 13 بهره‌بردار دام روستایی با بیش از 349 هزار  راس دام سبک و 44 هزار راس دام سنگین در این شهرستان فعال هستند، گفت: 44 واحد صنعتی شامل 39 واحد دام سنگین 2559 راس کل گله) و 5 واحد دام سبک 1750 راس کل گله) نیز در این شهرستان فعال و مشغول به کارند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار