۱۵۵ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد بررسی شد

معاون هماهنگی اموراقتصادی و گردشگری استانداری یزد از بررسی ۱۵۵ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از ابتدای سال تا امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶ 19 August 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد علی شاه‌حسینی در سی و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: ۱۵۵ پرونده واحدهای صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و صنفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از ابتدای سال تا امروز بررسی شده و تعدادی نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به طرح مشکلات صنایع، معادن، اصناف، کشاورزی و گردشگری استان یزد در قالب ۱۵۵ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: ۲۰ مورد از این پرونده ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولوزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد یادآور شد: ۵۵ مورد از پرونده‌ها نیز مربوط به صنایع معدنی است که پرونده‌های صنایع کاشی و سرامیک نیز در این بخش گنجانده شده است.

شاه‌حسینی ادامه داد: صنایع نساجی در حال حاضر ۹ پرونده مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دارند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تصریح کرد: کمک به واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از دغدغه‌های جدی استان است و برای این مهم در جلسات ستاد تسهیل و رفع تولید استان اقدامات خوبی برای احیای واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.

شاه‌حسینی بیان کرد: وظیفه ستاد تسهیل حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی به منظور کمک به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در استان یزد است.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات ۱۰ واحد تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم برای رفع موانع و رونق فعالیت آنها اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار