اماکن ورزشی شهر یزد در سه سال اخیر ۲۸ هزار متر مربع افزایش یافت

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در دوره ششم این شورا (طی سه سال گذشته) ۲۸ هزار متربع به سرانه اماکن ورزشی این شهر افزوده شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ 30 July 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، "محمد مهدی نیکونژاد" افزود: تعداد اماکن ورزشی متعلق به شهرداری یزد تا قبل از شروع فعالیت شورای ششم ۱۵ مکان ورزشی مجموعا به متراژ ۱۷ هزار متر مربع بوده است.

به گفته وی با برنامه ریزی شورای ششم و همت نیرو‌های شهرداری، مکان یابی مناسب، اختصاص بودجه و تأمین اعتبار لازم برای ساخت آنها، در طول سه سال اخیر ۳۰ مکان ورزشی به متراژ ۲۸ هزار متر مربع به سرانه اماکن ورزشی شهرداری یزد اضافه شده است.

نیکونژاد اظهار کرد: شهرداری یزد در طول سه سال گذشته ۱۲ زمین چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره را در محلات مختلف شهر یزد ساخته است که تعداد زیادی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی نیز در روز‌های آتی و مابقی تا پایان دوره فعالیت شورای ششم به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: تاکنون هشت خانه ورزشی در نقاط مختلف شهر یزد را با عنوان خانه ورزش محلات نیز تجهیز و راه اندازی شده که مورد استفاده شهروندان است.

وی تصریح کرد: این اماکن با احتساب مکان‌های ورزشی و زمین‌های بزرگ ساحلی که در محلات مختلف و همچنین بوستان‌های بزرگ شهر تدارک دیده و با در نظر گرفتن فضا‌های ورزشی که در فرهنگسرای بهمن شهرداری ایجاد شده، جمعا ۳۰ مکان ورزشی را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار