پایان نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در خراسان شمالی

نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در خراسان شمالی که از هفته گذشته آغاز شده بود، به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ 17 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایسنا، دبیر استانی مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: از هفته گذشته نهمین مرحله استانی جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در استان با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده آغاز شد. این مسابقات در بجنورد، جام قهرمانی فیفا ۲۴ بود و در دو روز، ۱۲۱ نفر در آن شرکت کردند.
 
علی الهامی ادامه داد: این بازی‌ها به‌صورت حذفی برگزار شدند و به نفرات برتر در استان جوایز مختلفی اهدا می‌شود. سه نفر برتر این مسابقات در استان قرار است به مرحله کشوری که شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود اعزام شوند.
 
وی بیان کرد: جام قهرمانی بازی رایانه‌ای فیفا ۲۴ از پنجشنبه هفته گذشته در فرهنگسرای شهروند شهرداری بجنورد مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد و در نهایت با برگزاری مسابقه نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال، ماهان محمدزاده توانست عنوان نفر اول، موسی اکملی نفر دوم، سعید ولی‌زاده نفر سوم و سپهر قشلاقی عنوان نفرچهارم را کسب کنند.
 
به گفته دبیر استانی مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خراسان شمالی، جام بازی‌های ویدیویی و موبایلی معروف ایرانی نیز آغاز شده است و به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت baazico.ir در آنها ثبت نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار