رسانه‌ها، رسالت و معرفت خود را با تولید محتواهای ارزشمند به منصه ظهور گذاشتند

استاندار ایلام گفت : رسانه‌ها، رسالت و معرفت خود را با تولید محتواهای ارزشمند به منصه ظهور گذاشتند و به کرات در برهه‌های مختلف برای منافع استان مطالبه‌گری کردند و در اربعین نیز تولید محتوای فاخر دارند.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ 15 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : رسالت خطیر حضرت زینب(س) و روایت‌گری این بانوی مکرمه از حادثه دشت نینوا باعث ماندگاری اهداف قیام امام حسین(ع) طی قرون متمادی شد و مکتب جریان ساز عاشورا و مظلومیت شهدای این قیام پس از هزار سال همچنان ادامه دارد.

وی افزود : امروز نیز با وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه مظلومیت‌های مردم آزاده و مظلوم دنیا از جمله ملت بی دفاع غزه منعکس و به جهان مخابره می‌شود.

استاندار ایلام ادامه داد : اعتبارات اربعین به‌صورت دقیق برای پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود و ذیحسابی، دیوان محاسبات و دستگاه‌های نظارتی به‌صورت مستقیم بر این توزیع و هزینه آن نظارت خواهند کرد.

وی یاد آور شد : بهرام نیا در خصوص حمایت‌های ویژه از رسانه‌ها گفت: باید توسط مجلس تمهیداتی اندیشیده و یک خط اعتباری برای رسانه ها تعریف و مشخص شود تا بخشی از اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ها به خبرنگاران اختصاص یابد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار