رئیس گاز ناحیه دهلران:

بیش از ۸ هزار مورد توسعه شبکه گاز در دهلران انجام شد

رئیس گاز ناحیه دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ هزار و ۷۰۰ مورد توسعه شبکه گاز در شهرستان دهلران انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ 15 August 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ حیدر رضایی رئیس گاز ناحیه دهلران، بیان داشت: ۵ نقطه از خط تغذیه فلزی ۶ اینچ موسیان از توابع شهرستان دهلران با استفاده از روش جدید پلیمر تقویت شده با الیاف ترمیم شد، با توجه به نشت‌یابی دوره‌ای صورت گرفته بر روی این خط لوله و مشخص شدن وجود نشتی جهت جلوگیری از هدر رفت گاز و پیشگیری از وقوع حوداث و افت فشار گاز در فصل سرد سال، اقدام به حفاری در محل‌های مورد نظر در کمترین زمان ممکن پس از پیدا کردن نقاط مورد نیاز به ترمیم با روش جدید پلیمر تقویت شده با الیاف کمتر از ۳ ساعت بدون اینکه گاز مشترکین دچار افت و قطعی شود، انجام گرفت.
 
وی افزد: با پیشرفت علم و فناوری امروز، متخصیص این حوزه با توجه به مزایای پلیمر تقویت شده با الیاف تصمیم به ترمیم با این روش گرفته شده است.
 
رئیس گاز ناحیه دهلران ادامه داد: صرفه‌جویی در زمان و هزینه، ماندگاری بالا و مقاومت در مقابل خوردگی، سهولت در اجرا و عدم نیاز به تجهیزات سنگین از مزایای استفاده از پلیمر تقویت شده با الیاف است.

از گسترش شبکه گاز تا ایمن‌سازی پیشگیرانه

رضایی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی گازی و جلوگیری از قطع گاز و زمان بر در فصل سرد سال از دلایل انجام این تعمیرات بوده است، خاطرنشان کرد: شرکت گاز با نصب تجهیزات استاندارد و انجام تعمیرات پیشگیرانه در ایستگاه‌ها و تاسیسات خود و نیز ایجاد هماهنگی بسیار مناسب بین همکاران در اقصی نقاط استان، سبب اطمینان‌ خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی برای خدمات‌رسانی پایدار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تعمیرات پیشگیرانه مهمترین عامل جلوگیری از هدررفت گاز در تأسیسات است، اظهار داشت: با توجه به استقرار سیستم مکانیزه منطبق بر استانداردهای روز، در تعمیرات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی شده تأسیسات و تجهیزات، تلاش می‌شود ضمن جلوگیری از حوادث احتمالی گازی از هدر رفت آن نیز جلوگیری شود.
 
رئیس گاز ناحیه دهلران به بخشی از عملکرد این شرکت در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: نصب ۲۴۵ علمک در مناطق شهری، ۳۵۷ علمک در مناطق روستایی، میزان ۸ هزارو ۷۰۰ توسعه شبکه، ۵۲۰ انشعاب در مناطق شهری و ۴۳۲ انشعاب در مناطق روستایی تنها بخشی از اقدامات انجام شده در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است./ح
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار