اختصاص 400 میلیارد ریال برای آسفالت و جدول کشی پنج منطقه حاشیه شهر ایلام

نائب رئیس شورای شهر ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ پروژه برای سرمایه گذاری در حوزه ارائه خدمات و عمران شهری در ایلام تعریف شده است گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی این شهر در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ 12 August 2024

اختصاص 400 میلیارد ریال برای آسفالت و جدول کشی پنج منطقه حاشیه شهر ایلامبه گزارش تابناک ایلام ؛  حمید مجیدی  عصر روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ پروژه برای سرمایه گذاری در حوزه ارائه خدمات و عمران شهری در ایلام تعریف شده است گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی این شهر در حال اجرا است.

وی افزود: ۲ بانده کردن بلوار پژوهش حدفاصل دانشگاه ایلام تا تقاطع روستای هفت چشمه، کلنگ زنی و عملیاتی کردن میدان میوه و تره بار به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم است.

 مجیدی بیان داشت : هزینه کرد ۴۵۰ میلیارد ریال برای ساماندهی خیابان خرمرودی و اتصال آن به کمربند شرقی شهر ایلام از جمله طرح های مهم حوزه شهری ایلام است.

 وی گفت: تلاش می شود که از طریق فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران در حوزه عمران شهری، بخشی از مطالبات مردم محقق شود، البته سرمایه گذاری در حوزه خدمات شهری نیازمند حمایت از سرمایه گذار و فراهم کردن شرایط برای حضور آنان است.

این عضو شورای اسلامی شهر ایلام یادآور شد: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال پروژه برای سرمایه‌گذاری در سطح شهر ایلام تعریف شده که در صورت تحقق، توسعه همه جانبه در حوزه‌های مختلف در این شهر روی دهد.

مجیدی با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه خدمات شهری در ایلام وجود دارد و برخی از مشکلات نیز خارج از حدود اختیارات شهرداری و شورای شهر است گفت: یکی از مشکلات عمده این حوزه، فرسودگی ماشین آلات ارائه خدمات شهری است که این امر نیز موجب نارضایتی شهروندان در برخی نقاط شهر ایلام شده که در این راستا هفت دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و پنج دستگاه نیسان از جمله ناوگان حمل زباله به ظرفیت ماشین آلات در شهرداری ایلام اضافه شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه شهرداری ایلام از ۲ دستگاه اجرایی خدمات رسان حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال طلب دارد، افزود: تحقق و دریافت این میزان طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی، به طور قطع نقش مهمی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم شهر ایلام خواهد داشت که نیازمند همکاری و تعامل این دستگاه های اجرایی، ناظر و همچنین مسئولان است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۵ ماشین آلات خدمات شهری شهرداری ایلام هفت دستگاه فرسوده و از رده خارج است، افزود: تزریق اعتبارات می تواند زمینه افزایش ارائه خدمات شهری به ویژه در حوزه جمع آوری زباله را در سطح شهر ایلام فراهم کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار